понеділок, 14 грудня 2015 р.

Конспект уроку-гри "Step by step"

МЕТА: активізувати лексичний запас учнів і практикувати використання лексики; удосконалювати основні навички й уміння учнів ( читання, аудіювання, письмо, говоріння); розвивати творчу уяву учнів, їхнє мислення шляхом розв'язання поставлених цілей; зацікавити дітей у вивченні іноземної мови; виховувати упевненість у собі, почуття взаємодопомоги, відповідальність; навчати культурі спілкування.
ОБЛАДНАННЯ: табло, жетони, аркуші паперу, призи, пісня .

         ПЕРЕБІГ УРОКУ
І. ПОЧАТОК УРОКУ.
1. Привітання .
Учні вітаються з вчителем за допомогою вірша «Good morning».
1.     Повідомлення теми та мети уроку.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
At today’s lesson we have an interesting game-contest “ Step by step”. We’ll recollect the words, play  different games and we’ll have a winner-team at the end of the game. Our game will be very exciting if we try to do our best.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.
1.     Правила гри : у грі беруть участь 2 команди. Члени кожної команди заздалегідь обирають собі назву й девіз, виготовляють емблему. На уроці присутні гостя – дівчинка Пеппі, яка розмовлятиме з капітанами у 3 раунді й допомагає вчителю під час гри. Гра складається із 7 раундів. Кожен раунд приносить команді певну кількість балів. Найбільша кількість балів у підсумку – перемога. Відзначаються і найкращі гравці.
2.     Гра
1 round “ Greeting”.
Учні називають свою команду та презентують емблему і девіз. Бали :  назва - 2, емблема – 3, девіз -5.
 2 roundRiddles”.
За кожну правильну відповідь на питання – 1 бал.
1.     I can tell you all the day: time to sleep and time to play.
2.     I don’t know the ABC but I’m writing as you see.
3.     What man cannot live inside the house?
4.     What year lasts one day?
5.     I am tall and green, I live in the wood.
6.     It gives us milk and butter. It likes grass.
7.     It has no legs but I can play and jump,
8.     Which month of the year is the shortest?
9.     When it is dirty, it is white. When it is clean, it is black or brown.
10.                      I’m black and red, and blue, i draw a picture for you.
3 roundOdd one out
Учні за одну хвилину повинні знайти зайве слово в кожному рядку. Загальна кількість рядків – 9. За кожну правильну відповідь – 1 бал.
DOG
BUTTERFLY
CAT
COW
TIGER
LEOPARD
LION
FISH
TRAIN
BUS
TREE
CAR
GREEN
RED
YELLOW
ROUND
HOT
FIFTY
ELEVEN
SEVEN
PEN
PENCIL
BED
BOOK
DOCTOR
EYE
MOUTH
NOSE
TABLE
BIKE
CHAIR
SOFA
DOLL
CAKE
BREAD
CHEESE

4 roundQuestiongame
Капітани команд по черзі відповідають на запитання гості. За кожну правильну відповідь – 1 бал.
What is your name? How old are you? Where are you from? Do you speak English? What is the name of your best friend? Do you help your mother?
5 round “ Just like this”
Пеппі проводить фізкультхвилинку. Гравці виконують команди із заплющеними очима. За краще виконання команда отримує 5 балів.
6 roundLook at me
I’m a horse! I’m a horse!
And I can jump, of course!
Look at me! Look at me!
And I can jump like that!
Look at me! Look at me!
I’m a fish! I’m a fish!
And I can swim, splish splish!
Look at me! Look at me!
I’m a chimp! I’m a chimp!
And I can climb and swing!
Look at me! Look at me!
7 round  Quiz-Game “ Our world”
Учні письмово відповідають на запитання. Кожна правильна відповідь – 1 бал.
1.Name 5 colours.
2. Name 5 things in the classroom.
3. Name 5 things in the room.
4. Name 5 things on your desk.
5. Name 5 things you can eat.
6. Name 5 things you can drink.
7. Name 5 days of the week.
8. Name 5 months of the year.
ІІІ. ЗАВЕРШАЛЬНА ЧАСТИНА УРОКУ.
Визначаються переможці гри залежно від кількості набраних балів.


Немає коментарів:

Дописати коментар