Початковий рівень
1.Вкажіть
дієслово:
а) моя;
б) музика; в) писати; г) легкий.
2. Які
означає дієслово?
а) ознаку дії; б)дію або стан
предмета; в)назву предмета; г) ознаку предмета
3. Виділіть
дієслово доконаного виду:
а) віддати ; б) говорити; в) сіяти;
г) різати.
4. Виділіть дієслово умовного
способу:
а) шукай; б) шукаймо; в) шукала б;
г) шукатимемо.
5. Позначте дієслово у 2 особі множини:
а) падаєш; б) падаємо; в) падають;
г) падаєте.
6. Вкажіть рядок з безособовими
дієсловами:
а) ходить, біжить, летить; б) радіє,
плаче, сміється; в) морозить,болить, дощить; г) говорить,
кричить, співає..
Середній рівень
1. У наведеному реченні знайдіть
дієслово. Виконайте його морфологічний розбір.
Зацвіли
блискавиці над гаєм..
2.
Запишіть дієслова,
розкриваючи дужки.
Соломію
дуже дивували і навіть (не)покоїли ті зміни у плавнях. Ой (не)жовкни, листя,
(не)пливіть , тумани, (не)стелись так низько, вогнищ рідних дим. Молодшої дочки
генеральша (не)долюблювала.
Достатній рівень
3. Запишіть дієслова, що в дужках, у
потрібній формі теперішнього часу. Виділіть закінчення. Вкажіть дієвідміну,
особу і число.
Я
( не могти) розминутись з людиною . ( Вкриватися) багрянцем клен. він ( стояти)
на узліссі, замріяний, ніби ( сумувати), що надійшов жовтень.
4.
Запишіть дієслова у
формі 1 особи однини теперішнього часу. Складіть словосполучення, поєднавши їх
з іменниками, що в дужках. Вкажіть відмінок іменників.
Писати
( олівець),входити у ( кімната).
5.
Запишіть дієслова,
вставляючи пропущені букви.
Крут...те,
крут...шся, їд...мо, кос...ш.
Високий рівень
6. Складіть твір-мініатюру «Що б я
зробив, якби все міг». Використайте і виділіть у тексті дієслова умовного
способу.