неділя, 22 травня 2016 р.

Контрольна робота з української мови у 6 класі за тему : "Займенник"

                                                                 ВАРІАНТ 1
             ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ
1.      Позначити вказівні займенники
а) хто, що, який, чий, котрий; б) той, цей, такий, стільки; в) я, ти, він, вона, воно, вони; г) весь, всякий, кожний, самий, сам, інший.
2. Позначити займенник 1-ї особи множини.
а) я,  б) ти;  в) ми;  г) ви.
3. Вказати присвійний займенник, що вказує на приналежність будь-якій особі.
а) мій, наш; б) твій, ваш; в) їхній; г) свій.
4. Виділити означальний займенник.
а) той; б) цей; в) кожний; г) такий.
5. Позначити заперечний займенник.
а) весь; б) всякий; в) нічий; г) інший.
6. Знайти форму орудного відмінка займенника вони.
а) їх; б) їм; в) ними; г) (на) них.

СЕРЕДНІЙ РІВЕНЬ
7. Виписати із тексту займенники. Вказати їх розряд.
Високо в небі тривожно кричать лебеді. Здається, вони щось забирають із рідної землі. Пригадалась мені казка, яку розповідала бабуся: коли відлітають лебеді, вони своїми крильми сіють на землі печаль.
8. Провідміняти  в однині та множині словосполучення твій олівець .

ДОСТАТНІЙ РІВЕНЬ
9. Записати на місці крапок потрібні присвійні займенники відповідно до пояснень, поданих у дужках.
Я забув ...... зошит ( зошит належить тобі). Поверни .... книгу ( книга належить мені). Позич мені ..... ручку ( ручка належить тобі).Я загубив ...... ключі ( ключі належать мені).
10. Записати займенники, подані у дужках, у потрібній формі. Вказати їх розряд та відмінок.
Так ( я) жаль стало всього, так  - немов хтось ( воно) від ( моє) серця відриває.

ВИСОКИЙ РІВЕНЬ

11. Скласти і записати діалог «У бібліотеці». Використати при цьому особові, питальні та вказівні займенники. Підкресліть їх і вкажіть розряд. 

                                                                    ВАРІАНТ 2
             ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ
1.      Позначити особові займенники
а) хто, що, який, чий, котрий; б) той, цей, такий, стільки; в) я, ти, він, вона, воно, вони; г) весь, всякий, кожний, самий, сам, інший.
2. Позначити займенник 2-ї особи множини.
а) я,  б) ти;  в) ми;  г) ви.
3. Вказати неозначені займенники.
а) той, цей, такий, стільки; б) хто, що, чий, який, в) хтось, чийсь, хто-небудь, г) ніхто, ніщо, нічий.
4. Виділити означальний займенник.
а) той; б)весь; в) цей; г) такий.
5. Позначити займенник жіночого роду.
а) весь; б) всі; в) все; г) вся.
6. Знайти форму орудного відмінка займенника вся.
а) всею; б) всьою; в)всією; г) всьом.

СЕРЕДНІЙ РІВЕНЬ
7. Виписати із тексту займенники. Вказати їх розряд.
Недалеко від нашої хати поселились веселі дятли. Коли вони видовбали собі дупло в старому дубі , я й не помітив. Ці птахи – дуже цікаві і мені було весело спостерігати за їхньою поведінкою.
8. Провідміняти  в однині та множині словосполучення той хлопець .

ДОСТАТНІЙ РІВЕНЬ
9. Записати на місці крапок займенники кожний або будь-який.
Мелодію з цього кінофільму знає ...... учень класу. Сестра може допомогти мені у ..... справі. Їй можна довірити ...... таємницю. ...... людина про щось мріє.
10. Записати займенники, подані у дужках, у потрібній формі. Вказати їх розряд та відмінок.
Не дослухалась вона до ( те) допитування. Вона навіть не бачила ( ніщо( поперед ( себе).
ВИСОКИЙ РІВЕНЬ

11. Скласти і записати діалог «У крамниці». Використати при цьому особові, питальні та вказівні займенники. Підкресліть їх і вкажіть розряд.