УКРАЇНСЬКА МОВА – 7 КЛАС
ПРОГРАМА: Навчальна
програма для загальноосвітніх навчальних закладів «українська мова. 5-9 класи»
/ Шелехова Г.Т., Пентилюк М.І., Новосьолова В.І., Гнаткович Г.Д. – ВД «Освіта»,
2012.
ПІДРУЧНИК:
Заболотний О.В. Українська мова : підручник для 7 класу загальноосвітніх
навчальних закладів./ О.В. Заболотний, В.В. Заболотний.- К: Генеза, 2015. – 256
с.
|
|
І семестр
|
|
ІІ семестр
|
контрольні роботи
|
|
|
|
|
аудіювання
|
|
|
|
|
переказ
|
|
|
|
|
твір
|
|
|
|
|
читання мовчки
|
|
|
|
|
розвиток мовлення
|
|
|
|
|
Графік
фронтальних видів контрольних робіт
Говоріння
І
семестр ІІ
семестр
читання вголос – 1 діалог
– 1
усний переказ – 1 усний твір – 1
Форми контролю
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
Перевірка мовної теми
|
3
|
3
|
Письмо:
переказ
|
1
|
1
|
твір
|
|
1
|
Правопис:
диктант
|
1
|
1
|
Аудіювання
|
|
1
|
Читання
мовчки
|
1
|
|
№
п/п
|
Зміст
програмового матеріалу
|
Кількість
годин
|
Дата
|
Примітка
|
|||||
7-А
|
7-Б
|
||||||||
І СЕМЕСТР
|
|||||||||
1.
|
Вступ.
Літературна норма української мови.
|
1
|
|
|
|
||||
Повторення й узагальнення вивченого
в попередніх
класах
|
|||||||||
2.
|
Розділові
знаки у вивчених синтаксичних конструкціях.
|
1
|
|
|
|
||||
3.
4.
|
Частини
мови. Вивчені групи орфограм у частинах мови.
|
2
|
|
|
|
||||
5.
|
РМ № 1. Повторення
вивченого про текст, його структурні особливості, мовні засоби зв’язку речень
у тексті. Мікротема тексту.
|
1
|
|
|
|
||||
6.
|
РМ № 2 . Усний
вибірковий переказ тексту наукового стилю.
|
1
|
|
|
|
||||
Морфологія. Орфографія.
Дієслово.
|
|
|
|||||||
7.
|
Дієслово:
загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
|
1
|
|
|
|
||||
8.
|
Форми
дієслова ( загальне ознайомлення ).
|
1
|
|
|
|
||||
9.
|
Неозначена форма дієслова. Доконаний і
недоконаний вид дієслова.
|
1
|
|
|
|
||||
10.
|
РМ № 3. Повторення
вивченого про типи мовлення. Особливості побудови опису зовнішності людини.
|
1
|
|
|
|
||||
11.
|
РМ № 4. Усний докладний переказ розповідного
тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини.
|
1
|
|
|
|
||||
12.
|
Часи
дієслова . Теперішній час.
|
1
|
|
|
|
||||
13.
|
Майбутній
час дієслова.
|
1
|
|
|
|
||||
14.
|
Контрольна робота № 1 . Тестування.
|
1
|
|
|
|
||||
15.
|
Дієслова
І та ІІ дієвідміни.
|
1
|
|
|
|
||||
16.
|
Дієвідмінювання
дієслів теперішнього та майбутнього часу.
|
1
|
|
|
|
||||
17.
|
Букви
е та и в особових закінченнях дієслів І і ІІ дієвідміни.
|
1
|
|
|
|
||||
18.
|
Правопис
–ться, - шся в кінці дієслів.
|
1
|
|
|
|
||||
19.
|
Минулий
час дієслова. Зміна дієслів у минулому часі.
|
1
|
|
|
|
||||
20.
21.
|
РМ № 5 і № 6. Контрольний
письмовий стислий переказ розповідного тексту в художньому стилі про виконання
певних дій.
|
2
|
|
|
|
||||
22.
|
Способи
дієслів ( дійсний, умовний, наказовий).
|
1
|
|
|
|
||||
23.
|
Творення
дієслів умовного та наказового способів.
|
1
|
|
|
|
||||
24.
|
Знак
м’якшення в дієсловах наказового способу.
|
1
|
|
|
|
||||
25.
|
РМ № 7. Усний
твір-опис виконання дій на основі власних спостережень у художньому стилі.
|
1
|
|
|
|
||||
26.
|
Безособові
дієслова.
|
1
|
|
|
|
||||
27.
|
Способи
творення дієслів.
|
1
|
|
|
|
||||
28.
|
Написання не з дієсловами.
|
1
|
|
|
|
||||
29.
|
Узагальнення та систематизація вивченого з
теми «Дієслово».
|
1
|
|
|
|
||||
30.
|
Контрольна робота № 2. Тестування.
|
1
|
|
|
|
||||
Дієприкметник
|
|||||||||
31.
|
Дієприкметник
як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки,
синтаксична роль.
|
1
|
|
|
|
||||
32.
33.
|
Творення,
відмінювання і правопис активних дієприкметників теперішнього та минулого
часу.
|
2
|
|
|
|
||||
34.
35.
|
Творення
, відмінювання і правопис пасивних дієприкметників.
Контрольний диктант.
|
2
|
|
|
|
||||
36.
|
Дієприкметниковий
зворот. відокремлення комами дієприкметникових зворотів ( після означуваного
іменника).
|
1
|
|
|
|
||||
37.
38.
|
РМ № 8 і № 9. Письмовий
твір-опис зовнішності людини за картиною в художньому стилі.
|
2
|
|
|
|
||||
39.
|
Написання
н у дієприкметниках та нн у прикметниках дієприкметникового походження.
|
1
|
|
|
|
||||
40.
|
Дієслівні
форми на –но, -то.
|
1
|
|
|
|
||||
41.
|
Написання
не з дієприкметниками.
|
1
|
|
|
|
||||
42.
|
РМ № 10. Усний
докладний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму.
|
1
|
|
|
|
||||
43.
|
Узагальнення
й систематизація вивченого з теми «Дієприкметник».
|
1
|
|
|
|
||||
44.
|
Контрольна
робота № 3. Тестування.
Контрольне читання
мовчки
тексту монологічного характеру публіцистичного стилю.
|
1
|
|
|
|
||||
ІІ СЕМЕСТР
Дієприслівник
|
|||||||||
45.
|
Дієприслівник
як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки,
синтаксична роль.
|
1
|
|
|
|
||||
46.
|
Вид
і час дієприслівників. Творення дієприслівників недоконаного та доконаного
виду.
|
1
|
|
|
|
||||
47.
|
Дієприслівниковий
зворот. Кома при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові.
|
1
|
|
|
|
||||
48.
|
Не
з дієприслівниками.
|
1
|
|
|
|
||||
49.
|
Узагальнення
та систематизація вивченого з теми «Дієприслівник».
|
1
|
|
|
|
||||
50.
|
Контрольна робота № 4. Тестування.
|
1
|
|
|
|
||||
Прислівник
|
|||||||||
51.
|
Прислівник:
загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
|
1
|
|
|
|
||||
52.
|
Розряди
прислівників. Правила наголошування прислівників.
|
1
|
|
|
|
||||
53.
|
Ступені порівняння прислівників.
|
1
|
|
|
|
||||
54.
|
РМ № 11. Повторення
вивченого про жанри мовлення. Оповідання, особливості його побудови.
|
1
|
|
|
|
||||
55.
56.
|
РМ № 12 і № 13. Письмовий
твір-оповідання за поданим сюжетом.
|
2
|
|
|
|
||||
57.
|
Правопис
прислівників на о, е, утворених від прикметників та дієприкметників.
|
1
|
|
|
|
||||
58.
|
И та і і кінці прислівників.
|
1
|
|
|
|
||||
59.
|
Н
та нн у прислівниках.
|
1
|
|
|
|
||||
60.
61.
|
РМ № 14 і № 15. Контрольний письмовий
докладний переказ
тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі.
|
2
|
|
|
|
||||
62.
|
Не
і ні з прислівниками.
|
1
|
|
|
|
||||
63.
|
РМ № 16. Ділові
папери. Розписка.
|
1
|
|
|
|
||||
64.
65.
|
Написання
прислівників разом і через дефіс.
|
1
|
|
|
|
||||
66.
|
Написання
прислівникових словосполук окремо.
|
1
|
|
|
|
||||
67.
|
Узагальнення
й систематизація вивченого з теми «Прислівник».
|
1
|
|
|
|
||||
68.
|
Контрольна робота № 5. Тестування.
Контрольне аудіювання тексту
наукового стилю.
|
1
|
|
|
|
||||
Прийменник
|
|||||||||
69.
|
Прийменник
як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні.
|
1
|
|
|
|
||||
70.
|
Види
прийменників за будовою.
|
1
|
|
|
|
||||
71.
|
Написання похідних прийменників разом,
окремо та через дефіс.
|
1
|
|
|
|
||||
72.
73.
|
РМ № 17 і № 18. Письмовий
портретний нарис у публіцистичному
стилі.
|
2
|
|
|
|
||||
Сполучник
|
|||||||||
74.
|
Сполучник як службова частина мови. Види
сполучників за походженням.
|
1
|
|
|
|
||||
75.
|
Види
сполучників за способом використання в реченні: сполучники сурядності та
підрядності.
|
1
|
|
|
|
||||
76.
77.
|
РМ № 19 і № 20. Контрольний твір
розповідного характеру в художньому стилі про виконання автором улюбленої
справи.
|
2
|
|
|
|
||||
78.
|
Види сполучників за будовою. Написання
сполучників разом та окремо.
|
1
|
|
|
|
||||
Частка
|
|||||||||
79.
|
Частка
як службова частина мови.
|
1
|
|
|
|
||||
80.
|
РМ № 21.Анотація.
|
1
|
|
|
|
||||
81.
|
Написання
часток.
|
1
|
|
|
|
||||
82.
|
Не з різними частинами мови.
|
1
|
|
|
|
||||
83.
|
Не
і ні з різними частинами мови.
Контрольний диктант.
|
1
|
|
|
|
||||
84.
|
РМ № 22. Складання і
розігрування діалогів дискусійного характеру, а також діалогів , що
доповнюють почутий або прочитаний текст, відповідно до запропонованої
ситуації спілкування, пов’язаної з характеристикою людей.
|
1
|
|
|
|
||||
Вигук
|
|||||||||
85.
|
Вигук
як особлива частина мови. Кома і знак оклику при вигуках. Дефіс у вигуках.
|
1
|
|
|
|
||||
86.
|
Контрольна робота № 6. Тестування.
|
1
|
|
|
|
||||
87.
88.
|
Узагальнення
і систематизація вивченого про частини мови, написання та використання їх у
мовленні.
|
2
|
|
|
|
||||
Немає коментарів:
Дописати коментар