понеділок, 12 вересня 2016 р.

Календарне планування 7 клас Українська мова

УКРАЇНСЬКА  МОВА – 7 КЛАС
ПРОГРАМА: Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «українська мова. 5-9 класи» / Шелехова Г.Т., Пентилюк М.І., Новосьолова В.І., Гнаткович Г.Д. – ВД «Освіта», 2012.
ПІДРУЧНИК: Заболотний О.В. Українська мова : підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів./ О.В. Заболотний, В.В. Заболотний.- К: Генеза, 2015. – 256 с.


І семестр

ІІ семестр
контрольні роботи




аудіювання




переказ




твір




читання мовчки




розвиток мовлення
















Графік фронтальних видів контрольних робіт

Говоріння
І семестр                                         ІІ семестр
читання вголос – 1                         діалог – 1
усний переказ – 1                               усний твір – 1


Форми контролю
   І семестр
   ІІ семестр
Перевірка мовної теми
          3
        3
Письмо:
переказ
          1            
        1
твір

        1
Правопис:
диктант
          1
        1
Аудіювання

        1
Читання мовчки
           1
       













№ п/п
Зміст програмового матеріалу
Кількість годин
    Дата
Примітка
7-А
7-Б
                                                                 І СЕМЕСТР
1.
Вступ. Літературна норма української мови.
      1



                   Повторення й узагальнення вивченого
                                 в попередніх класах
2.
Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях.
       1



3.
4.
Частини мови. Вивчені групи орфограм у частинах мови.

        2     







5.
РМ № 1. Повторення вивченого про текст, його структурні особливості, мовні засоби зв’язку речень у тексті. Мікротема тексту.
        1



6.
РМ № 2 . Усний вибірковий переказ тексту наукового стилю.
        1



                                         Морфологія. Орфографія.
                                                             Дієслово.


7.
Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
        1



8.
Форми дієслова ( загальне ознайомлення ).
        1



9.
 Неозначена форма дієслова. Доконаний і недоконаний вид дієслова.
        1



10.
РМ № 3. Повторення вивченого про типи мовлення. Особливості побудови опису зовнішності людини.
        1



11.
 РМ № 4. Усний докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини.
        1



12.
Часи дієслова . Теперішній час.
         1



13.
Майбутній час дієслова.
         1



14.
Контрольна робота № 1 . Тестування.
         1



15.
Дієслова І та ІІ дієвідміни.
         1



16.
Дієвідмінювання дієслів теперішнього та майбутнього часу.
         1



17.
Букви е та и в особових закінченнях дієслів І і ІІ дієвідміни.
         1



18.
Правопис –ться, - шся в кінці дієслів.
         1



19.
Минулий час дієслова. Зміна дієслів у минулому часі.
         1



20. 21.
РМ № 5 і № 6. Контрольний письмовий стислий переказ розповідного тексту в художньому стилі про виконання певних дій.
         2



22.
Способи дієслів ( дійсний, умовний, наказовий).
         1



23.
Творення дієслів умовного та наказового способів.
         1



24.
Знак м’якшення в дієсловах наказового способу.
         1



25.
РМ № 7. Усний твір-опис виконання дій на основі власних спостережень у художньому стилі.
         1



26.
Безособові дієслова.
         1



27.
Способи творення дієслів.
         1



28.
 Написання не з дієсловами.
         1



29.
 Узагальнення та систематизація вивченого з теми «Дієслово».
         1



30.
Контрольна робота № 2. Тестування.
         1



                                                 Дієприкметник
31.
Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
         1



32.
33.
Творення, відмінювання і правопис активних дієприкметників теперішнього та минулого часу.
         2



34.
35.
Творення , відмінювання і правопис пасивних дієприкметників.
Контрольний диктант.
         2



36.
Дієприкметниковий зворот. відокремлення комами дієприкметникових зворотів ( після означуваного іменника).
         1



37.
38.

РМ № 8 і № 9. Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною в художньому стилі.
        2



39.
Написання н у дієприкметниках та нн у прикметниках дієприкметникового походження.
        1



40.
Дієслівні форми на –но, -то.
        1



41.
Написання не з дієприкметниками.
        1



42.
РМ № 10. Усний докладний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму.
        1



43.
Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Дієприкметник».
        1



44.
 Контрольна робота № 3. Тестування.
Контрольне читання мовчки тексту монологічного характеру публіцистичного стилю.
        1



                                                             ІІ СЕМЕСТР
                               Дієприслівник
45.
Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
        1



46.
Вид і час дієприслівників. Творення дієприслівників недоконаного та доконаного виду.
        1



47.
Дієприслівниковий зворот. Кома при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові.
        1



48.
Не з дієприслівниками.
        1



49.
Узагальнення та систематизація вивченого з теми «Дієприслівник».
        1



50.
Контрольна робота № 4. Тестування.
        1



                                         Прислівник
51.
Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
        1



52.
Розряди прислівників. Правила наголошування прислівників.
        1



53.
 Ступені порівняння прислівників.
        1



54.
РМ № 11. Повторення вивченого про жанри мовлення. Оповідання, особливості його побудови.
        1



55.
56.
РМ № 12 і № 13. Письмовий твір-оповідання за поданим сюжетом.
        2



57.
Правопис прислівників на о, е, утворених від прикметників та дієприкметників.
        1



58.
 И та і і кінці прислівників.
        1



59.
Н та нн у прислівниках.
        1



60.
61.
РМ № 14 і № 15. Контрольний письмовий докладний переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі.
        2



62.
Не і ні з прислівниками.
        1



63.
РМ № 16. Ділові папери. Розписка.
        1



64.
65.
Написання прислівників разом і через дефіс.
        1



66.
Написання прислівникових словосполук окремо.
        1



67.
Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Прислівник».
        1



68.
Контрольна робота № 5. Тестування.
Контрольне аудіювання тексту наукового стилю.
        1



                                      Прийменник
69.
Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні.
        1



70.
Види прийменників за будовою.
        1



71.
 Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс.
        1



72.
73.
РМ № 17 і № 18. Письмовий портретний нарис  у публіцистичному стилі.
        2



                                          Сполучник
74.
 Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за походженням.
        1



75.
Види сполучників за способом використання в реченні: сполучники сурядності та підрядності.
        1



76.
77.
РМ № 19 і № 20. Контрольний твір розповідного характеру в художньому стилі про виконання автором улюбленої справи.
        2



78.
 Види сполучників за будовою. Написання сполучників разом та окремо.
        1



                                      Частка
79.
Частка як службова частина мови.
        1



80.
РМ № 21.Анотація.
        1



81.
Написання часток.
        1



82.
 Не з різними частинами мови.
        1



83.
Не і ні з різними частинами мови.
Контрольний диктант.
        1



84.
РМ № 22. Складання і розігрування діалогів дискусійного характеру, а також діалогів , що доповнюють почутий або прочитаний текст, відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної з характеристикою людей.
        1



                                                  Вигук
85.
Вигук як особлива частина мови. Кома і знак оклику при вигуках. Дефіс у вигуках.
        1



86.
Контрольна робота № 6. Тестування.
        1



87.
88.
Узагальнення і систематизація вивченого про частини мови, написання та використання їх у мовленні.
        2





Немає коментарів:

Дописати коментар